۰۱۷-۳۲۵۲۶۳۲۶
mftgorganbranch@gmail.com

همایش بزرگ صلاحیت حرفه ای مدیران

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷

همایش بزرگ صلاحیت حرفه ای مدیران مدارس گرگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان آقای مهندس گوهری راد ،مدیر محترم آموزش و پرورش شهر گرگان سرکار خانم دکتر بهجت تربتی نژاد و دکتر سعادت مدیر عامل مجتمع فنی تهران ،مهندس رحیمی فرد قائم مقام و دیگر مدیران مجتمع فنی تهران و نمایندگی های این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع فنی تهران این همایش به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر گرگان و نمایندگی مجتمع فنی تهران در شهر گرگان با مدیریت مهندس تیموری در تاریخ ۲۳ آبان ماه در سالن بزرگ همایشهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش ۴۵۰ نفر از مدیران مدارس و آموزش و پرورش برگزار گردید.
دکتر بهجت تربتی نژاد ضمن تشکر ویژه از حضور دکتر سعادت بعنوان سخنران کلیدی این همایش که دعوت ایشان را قبول کردند،بحث صلاحیت کارکنان را یکی از مهمترین چالشهای آموزش و پرورش عنوان نموده که با برگزاری آموزشهای لازم و اینگونه همایشها ی تخصصی ، با توجه به ظرفیت های موجود در شهر گرگان میتوان در پیاده سازی صحیح مدل های استاندارد شایستگی کمک ویژه ای نمود.
در ا‌دامه معاونت توسعه و مدیریت آموزش و پرورش گرگان و مدیرعامل نمایندگی مجتمع فنی تهران در گرگان طی سخنانی ظرفیت های موجود در مجتمع فنی تهران و نیاز جامعه و‌ همچنین مدارس به آموزش های کاربردی و مهارت محور را مورد بررسی قرار دادند
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گرگان مهندس گوهری راد تصریح کرد: بررسی و ارتقاء صلاحیت و شایستگی حرفه ای مدیران و ارتقای کیفی آموزشی فعالیت های مدیران در مدارس با توجه به سیاست وزارت اموزش و پرورش از اهداف این نشست است.
وی بیان کرد: کلیه مدیران مدارس گرگان که ۵۰۰ مدیر هستند به فراگیری مهارت خواهند پرداخت تا دانش آموزان سال تحصیلی موفقی را در مدارس پیش رو داشته باشند.
همچنین دکتر سعادت سخنران اصلی این همایش ضمن معرفی کتاب هنر اوج گیری از جدیدترین کتب تالیف ایشان(هنر اوج گیری ) در حوزه برنامه استراتژیک توانمند سازی فردی به تبیین این مدل موفقیت فردی و سازمانی پرداخته و عنوان داشتند هیچ کشوری به موفقیت دست نمی یابد مگر اینکه تک تک افراد آن جامعه موفق باشند.
سپس ایشان با ارائه مدل های بومی سازی شده موفقیت و توانمدسازی نیروی انسانی و تقویت صلاحیت و شایستگی ها اهمیت ارزشها و اولویت بندی آنها را در راس همه امور حائز اهمیت دانستند .
درپایان این مراسم ضمن تشکر مدیران آموزش پرورش از برگزاری این همایش با همکاری امورنمایندگی ها و نماینگی مجتمع فنی تهران در شهر گرگان و حضور مدیران مجتمع فنی تهران و مدیران نمایندگی سایر استانها با اهداء هدیه ای ارزشمند از دکتر سعادت تقدیر بعمل آوردند.